همسه قلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جااااااااامده

كاتب الموضوعرسالة
همسه عتاب
مديرة المنتدي
مديرة المنتدي
همسه عتاب

انثى عدد المساهمات : 905

نكت جااااااااامده Empty
مُساهمةموضوع: نكت جااااااااامده   نكت جااااااااامده I_icon_minitimeالإثنين 15 أغسطس - 14:52:11

كان الريس مبارك قاعد هوا وزكريا عزمى الريس سأل عزمى قالة هوانا احسن ولا جمال عبدالناصر قالة لا طبعا انت ياريس هوا بيخاف من الانجليز انت مبتخفش منهم فسكت شوية وسألة وقالة طب انا احسن ولا السادات فرد عزمى زقال انت طبعا ياريس لانة كان بيخاف من الامريكان اما انت لا ياريس فسكت شوية وسألة وقالة طب انا احسن ولا الشعراوى قالة داكلام انت طبعا ياريس الشعراوى كان بيخاف من ربنا اما انت لا
......,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[rigمره طفل شاف صدر امه فقال لها ايه ده يا ماما قالت او دى بلالين ياحبيبى قالها اشمعنا الشغاله عندها بلالين اكبر قات له انت شوفتهم فين قالها لا انا شوفت بابا بينفخ فيهم انبارح
[---------------------------------------------------------

مره واحد بيقول لمراته انا بحب( فيتراك) اوي قالتله بما انك صريح معايا انا كمان هكون صريحه معاك انا كمان بحب( محمود) قالها محمود مين يا وليه (فيتراك) دي مربي قالتله ومحمود ده زي العسل
[______________________________________________________________

[مره واحد راح لشيخ فبيقولو و انا صايم و داخل المطبخ اتزحلقت وقعت فدخل فمى شويه ميه و صوبعين محشى و حته لحمه و حته بسبوسه فقالو ابقى كدا فطرت قلو لا تبقى كدا ادغديت
[]

نكت جااااااااامده
صفحة 1 من اصل 1